اخبار سرطان.ریه.کبد.کلیه.مثانه.پستان


   اخبار روز پزشکی و انواع سرطان
موضوعات مطالب
آخرین خبرها
خبرهای بهداشتی وسلامت
انواع سرطان
بیماری ام اس
سرطان خون
سرطان ریه
سرطان پروستات
سرطان پستان
سرطان پوست
سرطان مثانه و کلیه
تومور مغزی
سرطان لوزالمعده
سرطان روده
سرطان کبد
سرطان تخمدان
تیروئید
سرطان حنجره
سرطان گلو
سرطان روده
سرطان چشم
سرطان دهانه رحم
سرطان دهان
سرطان لب
سرطان مری
سرطان معده
سرطان آپاندیس
سرطان پانکراس
سرطان طحال
تومور ویلمز
سرطان دست
خواص مواد خوراکی
نمک
چای سبز
نوشابه
ریحان
انار
سیب
خرما
سرکه سیب
انجیر
زردالو
اسفناج
لبو
هویج
اناناس
گوجه فرنگی
مویز
کرفس
اویشن
خیار
شوید
ابلیمو
کاسنی فرنگی
بادرنجبویه
رازیانه
ترب سیاه
فلفل سیاه
گیلاس
چای ترش
توت وحشی
آووکادو
روغن کنجد
ازگیل
زرشک
لپه
زعفران
مرزه، ضد سرطان است
فلفل دلمه‌ای رنگی
کاسنی
'توت'
سویا
نخود فرنگی
به
«اسطوخودوس»
گياه شاهدانه
گردو
کیوی
شیر سویا
انگور
گياه نسترن
زیره سبز
ليمو
بادمجان
عسل
برگ بو
کلم قرمز
سماق
نخود
سیر
لوبیا سبز
گیاه خرفه
شاه تره؛ گیاهی با خواص چند منظوره
خواص و مضرات باقلا
گوشت بوقلمون
چای ترخون
قارچ
توت فرنگی
ریواس
سیاه دانه
موز
چای بابونه
گیاه ترنجبین
آشنایی با خواص آلبالو
شاتوت
خواص آویشن
طالبی
درباره زیتون
تخم شربتی
موز
خرمالو
خاصیت "ژله"
زردچوبه
داستان کوتاه
انواع داروهای ضد سرطان
ایماتینیب 100 میلی گرم
فلوتامید
سینادوکسوزوم
سیس پلاتین
بلئومایسین
اگزالیپلاتین استراژن (Oxaliplatin Stragen)
ریتوکسی ماب (Rituximab)
اتوپوزاید (Etoposide)
ایرینوتکان (Irinotecan)
وین کریستین (Vincristine)
دسه تاکسل (Docetaxel)
کاپسیتابین (Capecitabine)
پکلی تکسل (Paclitaxel)
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 4424
بازدید کل : 815032
تعداد مطالب : 864
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

اخبار روز پزشکی و انواع سرطان مطالب آموزشی و پزشکی
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

تهاجم فرهنگی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس kaktoos62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» همه چیز درباره پروستات

پروستات غده كوچكی است كه پائین تر از مثانه قرار گرفته و قسمت ابتدایی پیشابراه را احاطه كرده است. پیشابراه مجرایی است كه ادرار را از مثانه به طرف خارج از بدن هدایت می‌كند. این غده در زیر مثانه و در محل خروج ادرار از آن و نیز در جلوی راست روده قرار دارد. پروستات طبیعی در معاینه قوام نرم دارد و فاقد توده است. این غده كه اعمال مختلفی انجام می‌دهد از دو قسمت تشكیل شده كه توسط یك لایه بافتی پوشیده شده‌اند.

پروستات چه كاری انجام می‌دهد؟

یكی از كارهای پروستات كمك به كنترل ادرار، با وارد كردن فشار به قسمت ابتدایی پیشابراه است. همچنین پروستات، مایعی ترشح می‌كند كه سلولهای جنسی مرد، یا اسپرمها را فعال نگه می‌دارد. این مایع پیشابراه را مرطوب و لغزنده می‌كند. این مایع ماهیت قلیایی داشته و نیز مواد مغذی‌ای دارد كه برای فعال باقی ماندن اسپرم ها، لازم است. اعمالی كه پروستات انجام می‌دهد، نشان می‌دهد كه اگرچه بدون پروستات، تقریبا مردان نابارور هستند اما نبود آن نیز تاثیر چندانی در زندگی فرد ندارد.

علائم بیماری های پروستات كدامند؟

* مشكل در ادرار كردن، احساس فوریت و یا تكرر ادرار.

* خون در ادرار و یا مایعات دستگاه تناسلی.

* سوزش ادرار یا ادرار دردناك.

* مشكل در فعالیت جنسی طبیعی.

* سفتی و درد متناوب در پایین كمر، لگن یا بالای رانها.

* بند آمدن ادرار یا قطره قطره آمدن ادرار.

چه بیماری هایی پروستات را درگیر می‌كند؟

 سه گروه بیماری پروستات را تحت تاثیر قرار می‌دهد:

* بزرگ شدن خوش خیم پروستات

* التهاب پروستات یا پروستاتیت

* سرطان پروستات، كه یك سوم مردان را تهدید می‌كند.

بزرگ‌شدن خوش خیم پروستات چیست؟

در مردان جوان، پروستات تقریبا به اندازه‌ی یك گردو است. با افزایش سن اندازه‌ی این غده نیز افزایش می‌یابد. به این افزایش اندازه، بزرگ شدن خوش خیم پروستات BPH)) گفته می‌شود.

از چه زمانی آغاز می‌شود؟

این فرایند از 30 سالگی شروع می‌شود و اغلب موارد بعد از 50 سالگی علائم پدیدار می‌شوند. بزرگ شدن پروستات كه بیشتر در افراد مسن دیده می‌شود علائمی ‌ایجاد می‌كند.

چه علائمی ‌ایجاد می‌كند؟

پروستاتی كه بزرگ شده‌است می‌تواند به قسمت خروجی مثانه و به ابتدای پیشابراه فشار وارد كند. این اتفاق منجر به ایجاد مشكلاتی در ادرار كردن می‌شود. جریان ادرار آهسته‌شده و تكرر ادرار ایجاد می‌شود كه به خصوص بیشتر در شبها رخ می‌دهد. ممكن است احتباس ادراری روی دهد. مشكلات جدی‌تری مانند عفونت مجاری ادراری و یا انسداد كامل پیشابراه و آسیب به كلیه‌ها نیز در مواردی ممكن است ایجاد شود.

شیوع آن چقدر است؟


این بیماری بسیار شایع است. نیمی‌از مردانی كه بالای 50 سال دارند علائمی‌از بزرگی پروستات را نشان می‌دهند اما 10 درصد آنان به مداخلات دارویی و جراحی نیاز پیدا می‌كنند. بزرگی پروستات با معایناتی كه پزشك انجام می‌دهد تشخیص داده می‌شود.

آیا این بیماری با سرطان ارتباطی دارد؟

نه. این بیماری كاملا خوش‌خیم است و ارتباطی با سرطان پروستات ندارد.

التهاب پروستات چیست؟

این بیماری بیشتر در مردان جوان تا میانسال رخ می‌دهد. متناوباً درد ایجاد می‌شود و تشخیص آن به دلیل اینكه علائم، در افراد مختلف متفاوت است، مشكل است. ممكن است در هنگام ادرار كردن سوزش یا درد ایجاد شود و مثانه كاملاً خالی نشود كه این علائم در بیماریهای دیگر نیز دیده می‌شود. 10تا 12 درصد از مردان این علائم را تجربه می‌كنند.

سرطان پروستات چیست؟

سرطان پروستات، رشد بدخیم سلولهای پروستات است كه معمولاً آهسته و در درون پروستات در طی سالها رشد می‌كند و در این مدت علائم كمی ‌ایجاد می‌كند. اما به مرور زمان به بیرون از پروستات گسترش می‌یابد. ممكن است به بافتهای دورتر مانند استخوانها، ریه‌ها و كبد نیز دست‌اندازی كند. علائم و نشانه‌ها به میزان پیشرفت بیماری بستگی دارد. این بیماری شایعترین بدخیمی‌منجر به مرگ، بعد از سرطان ریه است.

عوامل مستعد كننده عبارتند از:

* سن، بیش از 70% مردان مبتلا، بالای 65 سال دارند.

* رژیم غذایی

*  عوامل ژنتیکی، در واقع اگر اقوام نزدیك فرد مبتلا باشند خطر ابتلا افزایش می‌یابد.

پیشگیری از سرطان پروستات

1_ به  مردان بالای 40 سال برای غربالگری این بیماری، سالیانه آزمایش‌( PSA ‌از طریق آزمایش خون) و معاینه توسط پزشک توصیه می‌گردد.

2 _ رعایت رژیم غذایی : بر اساس تحقیقات اخیر دیده‌شده‌است که مصرف بعضی از مواد غذایی مانند سلنیوم، ویتامین D، سویا، چای سبز، لیکوپن (ماده موجود در گوجه فرنگی ) در پیشگیری و حتی کاهش رشد این تومور موثر بوده است.
 
همچنین عدم مصرف بعضی غذاها مانند موادی قندی و نشاسته‌ای و چربیها به خصوص LDL یا همان چربی مضر، جهت پیشگیری در ابتلاء این بیماری توصیه می‌گردد. 

منبع: سیمرغ



نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : دو شنبه 23 فروردين 1395برچسب:همه چیز درباره پروستات, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» راه درمان حساسیت بهاری با طب سنتی/کاهو و خاکشیر بیشتر بخورید

حمید افراسیابی در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان فارس گفت: هر ساله به هنگام آغاز فصل بهار،شاهد حساسیت های بهاری به شکل خارش پوست، جوش زدن،آلرژی، سرفه و عطسه کردن هستیم که طب سنتی راه حل هایی را در نظر دارد.

وی مصرف چای نعناع را به دلیل خاصیت ضد التهابی برای رفع خارش و خشکی پوست‌ مفید دانست و افزود: مصرف نعنای تازه نیز برای درمان خارش موثر است.

متخصص طب سنتی گفت: مصرف دمنوش گیاهانی مانند ریحان، رزماری، آویشن و بابونه در چنین شرایطی توصیه می شود چراکه خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچی داشته و به رفع التهاب پوست کمک می کند.

وی تآکید کرد: افرادی که دچار حساسیت های پوستی هستند باید مصرف غذاهای تند و پرادویه را کم کنند و در مقابل مصرف سبزیجات تازه، سبوس گندم، غذاهای ملین مثل انواع آش، مصرف کاهو و خاکشیر را در برنامه غذایی خود قرار دهند.



نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1395برچسب:راه درمان حساسیت بهاری با طب سنتی/کاهو و خاکشیر بیشتر بخورید, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» ذرت بو داده‌ سالم، دوست سلامتی

متأسفانه اکثر مردم از خواص پاپ کورن بی‌خبر هستند و ما می‌خواهیم کمی بیشتر آن را معرفی کنیم. لطفاً با ما همراه باشید.
پاپ کورن یا همان ذرت بوداده‌ی خودمان جزو خوردنی‌های مورد علاقه‌ی بچه‌ها و صدالبته بزرگترها است. برای خیلی از افراد پاپ کورن پای ثابت تماشای فیلم در سینما و یا تماشای فوتبال است. البته کم نیستند مادرانی که در منزل پاپ کورن سالم تهیه می‌کنند و در کنار خانواده میل می‌کنند. این دانه‌های پف کرده‌ی سفید و ترد، بسیار خوشمزه بوده و خیلی زود آماده می‌شوند. خیلی‌ها تصور می‌کنند که پاپ کورن ارزش غذایی ندارد و سالم نیست. اما با این حال واقعیت این است که پاپ کورن جزو خوردنی‌های سالم بوده و منبع طبیعی ترکیبات فنولیک، آنتی اکسیدان ها، فیبرها و مواد معدنی است که اثرات مثبتی روی بدن دارند. متأسفانه اکثر مردم از خواص پاپ کورن بی خبر هستند و ما می‌خواهیم کمی بیشتر آن را معرفی کنیم. لطفاً با ما همراه باشید...


ادامه مطلب ...
نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1395برچسب:ذرت بو داده‌ سالم، دوست سلامتی, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» وقتی مصرف چای سبب بروز زخم معده می‌شود/خوردن چای پررنگ برای بدن مناسب نیست

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، شراره حسینی اظهارداشت: چای در بین خانواده‌های ایرانی جایگاه بسیار ارزشمندی دارد و کمتر کسی در کشور از خوردن چای اجتناب می‌کند.

وی افزود: اما برخی‌ها با رعایت نکردن اصول مصرف نه فقط چای بلکه تمام مواد غذایی باعث آسیب رساندن به بدن خود می‌شوند.

متخصص تغذیه تصریح کرد: خوردن چای پررنگ معمولاً برای بدن مناسب نیست و افرادی که دارای مشکلات قلبی یا معده‌ای حساس دارند باید از خوردن آن اجتناب کنند، اما چای کم رنگ می‌تواند جای آب را برای بدن پر کند.

وی با بیان این مطلب که معمولاً افراد سعی می‌کنند بعد از غذا چای بخورند، گفت: افراد می‌توانند با رعایت کردن فاصله زمانی بین مصرف غذا و میوه، چای را نیز در فواصل متفاوت استفاده کنند و آن را بلافاصله بعد از خوردن غذا میل کنند.

حسینی تصریح کرد: افرادی که معده‌ای حساس دارند از خوردن زیاد چای اجتناب کنند چون چای ترشح اسید معده را تحریک می‌کند و همچنین به دلیل ماهیت اسیدی خود، در بروز زخم معده مؤثر است.

متخصص تغذیه گفت: هر شخصی باید بنا به شرایط جسمی خود تغذیه‌ای متعادل را انتخاب کند تا دچار عوارض‌های گوناگون چاقی، کم خونی، فشار خون بالا، دیابت و غیره نشود.

 



نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1395برچسب:وقتی مصرف چای سبب بروز زخم معده می‌شود/خوردن چای پررنگ برای بدن مناسب نیست, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» نشانه های سلامت بدن از روی دست ها یتان !

نشانه های بیماری از روی دست 

دکترها فالگیر نیستند ولی با نگاه کردن به دستتان می توانند بگویند که جسمتان در چه وضعیتی است و آینده تان به کجا ختم می شود.


1- لرزش دست

اگر دست هایتان می لرزد و این لرزش از کنترل شما خارج است، در وهله اول آرامشتان را حفظ کنید! یک توضیح بسیار ساده برای لرزش دست ها می تواند مصرف بیش از حد کافئین و نوشیدنی های کافئین دار باشد. البته مصرف یک سری داروهای خاص از جمله داروهای ضدآسم یا ضدافسردگی هم به عنوان یکی دیگر از دلایل لرزش دست مطرح می شود؛ اما اگر هیچ کدام از این دلایل در مورد شما صدق نمی کند یا اگر لرزش دستتان به مرور بیشتر شده است، حتما به پزشک مراجعه کنید.

یکی از علل نادر اما مهم لرزش دست، ابتلا به بیماری پارکینسون است که متاسفانه این روزها آمار مبتلایانش هم در حال افزایش است. پارکینسون نوعی اختلال سیستم عصبی است. قبلا تصور می شد که پارکینسون فقط سراغ سالمندان می رود، ولی امروز متخصصان در خصوص ابتلای جوانان به این بیماری هشدار می دهند.

 لرزش دست و پا در شرایط استراحت یکی از چهار علامت اصلی این بیماری است. یادتان باشد لرزش دست ناشی از پارکینسون در مراحل اولیه معمولا یک طرفه و ملایم است و نیازی به درمان حس نمی شود، ولی به مرور که بیماری پیشرفت می کند، فرد مجبور است مدام وسیله ای را توی دستش نگه دارد تا بتواند این ارتعاش ها را کنترل کند. گاهی اوقات شدت لرزش به قدری است که اصلا کنترل آن ها از اختیار فرد خارج می شود...


ادامه مطلب ...
نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : یک شنبه 15 فروردين 1395برچسب:نشانه های سلامت بدن از روی دست ها یتان !, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» میوه ای برای ضدعفونی بدن

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، ناهید برخورداری با اشاره به این‌که لیمو شیرین حاوی اسید سیتریک و ویتامین ث زیادی است، اظهار کرد: چنانچه فردی دو عدد لیمو شیرین متوسط در طول روز بخورد عملا ویتامین ث مورد نیاز روزانه بدنش تأمین شده است.
وی ادامه داد: در صورت مصرف میوه لیمو شیرین با پوست داخلی مقدار 77 میلی گرم ویتامین ث به بدن می‌رسد. در حالی که مصرف آن بدون پوست داخلی، فقط دارای 53 میلی گرم ویتامین ث است.
این کارشناس تغذیه، اضافه کرد: مصرف لیمو شیرین تازه که حاوی ویتامین ث فراوان است در کاهش بروز حساسیت مؤثر است.
وی با بیان این‌که لیموشیرین حاوی مقدار زیادی فسفر، منیزیم، پتاسیم، سدیم و کلسیم است، متذکر شد: پتاسیم آن ناراحتی معده، اسهال خونی و اسهال و حالت تهوع و استفراغ را برطرف می‌کند.
برخورداری با اشاره به این‌که لیموشیرین دارای خاصیت ضدعفونی کننده بدن است، گفت: خنثی کردن مقداری از اسید معده، جلوگیری از تخمیر غذا در معده و پیشگیری از نفخ معده از دیگر خواص لیموشیرین است.
وی افزود: حجم زیادی از لیموشیرین را آب تشکیل می‌دهد و به همین دلیل این میوه خاصیت ادرارآور و همچنین ملین دارد.
او تصریح کرد: آب فراوان موجود در این میوه باعث کاهش تب و دمای بدن به خصوص هنگام سرماخوردگی و آنفلوآنزا می‌شود، چرا که این میوه خاصیت سم‌زدایی داخل بدن را از خود نشان داده‌ است.
این کارشناس تغذیه با اشاره به این‌که مصرف لیمو در زمان زکام و گلودرد بسیار مؤثر است، گفت: مرکبات و از جمله لیموشیرین، سرگیجه را بر طرف کرده و لکه‌های پوستی را از بین می‌برد و باعث شادابی پوست می‌شود.



نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : یک شنبه 15 فروردين 1395برچسب:میوه ای برای ضدعفونی بدن, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا را با سشوآر از بین ببرید!!

مطالعه‌ای نشان داده است که با استفاده از هوای گرم موجود در وسیله سشوار یا خشک‌کننده مو می‌توان ویروس‌های آنفولانزا و سرماخوردگی را از بین برد.

تنفس هوای گرم با شدتی تنظیم‌شده می‌تواند سبب برطرف شدن میکروب‌ها و ویروس‌ها شود. گاهی اوقات در برخی از فصول سال ابتلا به برخی از بیماری‌ها غیر قابل اجتناب است. به سبب نزدیک بودن به اعضای خانواده و دوستان این ویروس‌ها به راحتی بین افراد منتقل می‌شود.

به داخل راندن هوای گرم به کمک سشوار از بینی سبب کشته شدن ویروس‌های موجود در بینی و مجرای تنفسی می‌شود. بنابر مطالعه‌ای که در بریتانیا انجام شد، افرادی که هوای گرم را از بینی خود به داخل می‌رانند سبب کاهش علائم و نشانه‌های سرماخوردگی خود می‌شوند. در مقابل، افرادی که هوای عادی محیط و اتاق را تنفس می‌کنند، نمی‌توانند به برطرف کردن ویروس‌های سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کنند.

برای انجام این کار، سشوار را گرم کنید. فراموش نکنید که باید آن را گرم کنید و نباید بگذارید داغ شود. آن را با فاصله از صورت خود نگه دارید و سعی کنید با فاصله تا آن‌جا که می‌توانید از هوای گرم خارج‌شده از آن تنفس کنید و آن را به داخل بینی خود برانید. سعی کنید دست کم 2 تا 3 دقیقه در روز این کار را انجام دهید. در صورت امکان می‌توانید تا 20 دقیقه این کار را انجام دهید.


گروه سلامت سیمرغ



نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : یک شنبه 15 فروردين 1395برچسب:ویروس های سرماخوردگی و آنفولانزا را با سشوآر از بین ببرید!!, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» علائم و نشانه های سرطان در دست را می دانید ؟

علایم سرطان در دست ها 

اولین نشانه‌ها می‌تواند به صورت سفت شدن یا پینه بستن دست‌ها و یا در قالب تورم و یا ترک بر روی دست بوجود آید. متاسفانه این علائم و نشانه‌ها در بیشتر موارد نادیده گرفته می‌شود و افراد با مشاهده آن‌ها به پزشک مراجعه نمی‌کنند.

علایم سرطان در دست هاتحقیقات نشان داده است که اولین نشانه‌ها و علائم سرطان در ابتدا خود را در دستان فرد نشان می‌دهد.

همان‌طور که سرطان انواع متفاوتی دارد، روش‌های درمانی متفاوتی نیز برای آن وجود دارد و به همین ترتیب با علائم و نشانه‌های متفاوتی خود را نشان می‌دهد. یکی از اولین نشانه‌های سرطان بر روی دستان پدید می‌آید به همین علت افراد باید با آگاهی از این موضوع نشانه‌هایی که بر روی دستانشان پدید می‌آید را نادیده نگیرند. 
 
برخی از دانشمندان بریتانیایی بر این باروند که اولین نشانه‌های سرطان می‌تواند به صورت سفت شدن یا پینه بستن دست‌ها و یا در قالب تورم و یا ترک  بر روی دست بوجود آید. متاسفانه این علائم و نشانه‌ها در بیشتر موارد نادیده گرفته می‌شود و افراد با مشاهده آن‌ها به پزشک مراجعه نمی‌کنند. 
  
در صورتی که اگر این نشانه‌ها سریعا به پزشک نشان داده شود، می‌توان در اولین مراحل شیوع بیماری سرطان از افزایش و گسترش آن جلوگیری کرد و یا دست کم آن را مهار کرد. بی‌توجهی به این علائم می‌تواند افراد را بیشتر در خطر ابتلا به سرطان قرار دهد.

عصر ایران



نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : یک شنبه 15 فروردين 1395برچسب:علائم و نشانه های سرطان در دست را می دانید ؟, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب
لرزش یکی از علائم ابتلا به بیماری پارکینسون است
با شیمی درمانی خداحافظی کنید + میوه جایگزین با قدرت ده هزار برابری
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: وزوز گوش می‌تواند نشانه یک بیماری جدی مانند بیماری قلبی، دیابت و ... باشد.
سرطان معده خطرناک اما درمان پذیر در مراحل اولیه
در فصل زمستان نیاز بدن به انرژی افزایش می‌یابد. در این فصل، سرما باعث ایجاد التهاب مفصل و درد می‌شود
موسیر چه خواصی دارد؟
کندن پوست این میوه یک اشتباه بزرگ است
نوشیدنی‌های داغ یکی از عوامل اصلی در ابتلا به سرطان گوارش هستند.
بازبینی نتایج مطالعات انجام شده در مورد ماده معدنی "روی
کدام بیماری‌ها در «مردان» بیشتر از زنان است؟
10 خطر خوردن بستنی که نمی‌دانستیم!
۱۴ خاصیت اعجاب‌انگیز سیر خام
هیچ داروی لاغری در دنیا تولید نشده است
بالاخره سیب را با پوست بخوریم یا بدون پوست ؟
از طریق برخی از نشانه ها به احتمال بروز برخی بیماری ها پی برد
چه غذاهایی سرماخوردگی‌ را بدتر می‌کند ؟
پرفروش‌ترین داروهای ایران
دردهای شکمی که باید جدی بگیریم
استفاده از ماکروویو در ژاپن جرم است؛ چرا؟