اخبار سرطان.ریه.کبد.کلیه.مثانه.پستان


   اخبار روز پزشکی و انواع سرطان
موضوعات مطالب
آخرین خبرها
خبرهای بهداشتی وسلامت
انواع سرطان
بیماری ام اس
سرطان خون
سرطان ریه
سرطان پروستات
سرطان پستان
سرطان پوست
سرطان مثانه و کلیه
تومور مغزی
سرطان لوزالمعده
سرطان روده
سرطان کبد
سرطان تخمدان
تیروئید
سرطان حنجره
سرطان گلو
سرطان روده
سرطان چشم
سرطان دهانه رحم
سرطان دهان
سرطان لب
سرطان مری
سرطان معده
سرطان آپاندیس
سرطان پانکراس
سرطان طحال
تومور ویلمز
سرطان دست
خواص مواد خوراکی
نمک
چای سبز
نوشابه
ریحان
انار
سیب
خرما
سرکه سیب
انجیر
زردالو
اسفناج
لبو
هویج
اناناس
گوجه فرنگی
مویز
کرفس
اویشن
خیار
شوید
ابلیمو
کاسنی فرنگی
بادرنجبویه
رازیانه
ترب سیاه
فلفل سیاه
گیلاس
چای ترش
توت وحشی
آووکادو
روغن کنجد
ازگیل
زرشک
لپه
زعفران
مرزه، ضد سرطان است
فلفل دلمه‌ای رنگی
کاسنی
'توت'
سویا
نخود فرنگی
به
«اسطوخودوس»
گياه شاهدانه
گردو
کیوی
شیر سویا
انگور
گياه نسترن
زیره سبز
ليمو
بادمجان
عسل
برگ بو
کلم قرمز
سماق
نخود
سیر
لوبیا سبز
گیاه خرفه
شاه تره؛ گیاهی با خواص چند منظوره
خواص و مضرات باقلا
گوشت بوقلمون
چای ترخون
قارچ
توت فرنگی
ریواس
سیاه دانه
موز
چای بابونه
گیاه ترنجبین
آشنایی با خواص آلبالو
شاتوت
خواص آویشن
طالبی
درباره زیتون
تخم شربتی
موز
خرمالو
خاصیت "ژله"
زردچوبه
داستان کوتاه
انواع داروهای ضد سرطان
ایماتینیب 100 میلی گرم
فلوتامید
سینادوکسوزوم
سیس پلاتین
بلئومایسین
اگزالیپلاتین استراژن (Oxaliplatin Stragen)
ریتوکسی ماب (Rituximab)
اتوپوزاید (Etoposide)
ایرینوتکان (Irinotecan)
وین کریستین (Vincristine)
دسه تاکسل (Docetaxel)
کاپسیتابین (Capecitabine)
پکلی تکسل (Paclitaxel)
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 4429
بازدید کل : 815037
تعداد مطالب : 864
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1



طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

اخبار روز پزشکی و انواع سرطان مطالب آموزشی و پزشکی
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

تهاجم فرهنگی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس kaktoos62.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» گیاهانی معطر برای مبارزه طبیعی با تومور و آلزایمر
گیاهان معطر و ادویه‌جات به خاطر طعمی که بدون کالری و چربی اضافی به غذا اضافه می‌کند، برای افرادی که به رژیم غذاییشان اهمیت می‌دهند از جایگاه خاصی برخوردارند.
 
اما فواید گیاهان معطر و ادویه‌جات فقط محدود به دور کمرتان نمی‌شود. پژوهشها نشان می‌دهند که این مواد مغذی، فواید بزرگی نیز برای مغز شما دارند؛ از جمله تقویت حافظه، کاهش اضطراب و حتی شاید محافظت از مغز در برابر پیدایش تومور. در زیر با چند گیاه معطر و ادویه‌ای که افزودن آنها به غذاها این فواید را نسیبتان می‌کند، آشنا می‌شوید:
 
 
جعفری و آویشن 
یک تحقیق که اخیراً در برزیل انجام شده، ن..شان می‌دهد که وجود یک مادۀ طعم دهنده به نام آپیجنتین در این سبزیجات به تقویت اتصالات میان نورونها انجامیده و حتی سلولهای بنیادین ترغیب به تبدیل شدن به نورون می‌کنند. اگرچه این نتایجی است که در شرایط آزمایشگاهی بدست آمده، اما پژوهشگران تصور می‌کنند که رژیم غذایی غنی از آپیجنین بتواند بر تشکیل سلولهای مغزی و تقویت ارتباط میان آنها موثر باشد که از لحاظ تئوری می‌تواند به کاهش افسردگی و عوارض آلزایمر و پارکینسون منجر شود.
 
دکتر جیانا آنجلو، از دانشگاه دولتی اورگون، می‌گوید که آپیجنین ساختاری مشابه به استروژن دارد. استروژن از دیرباز به عنوان ماده‌ای شناخته شده که در تشکیل نورونها تاثیر دارد. در این مطالعه، آپجنین قادر به تقلید از استروژن بوده و نوع مشابهی از تغییرات سلولی را ایجاد نموده است...

 


ادامه مطلب ...
نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:گیاهانی معطر برای مبارزه طبیعی با تومور و آلزایمر, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» آلوده ترین و میکروبی ترین میوه خوشمزه دنیا!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از برنا، تا بحال به منافذ و سوراخ های داخل توت فرنگی نگاهی انداخته اید؟توت فرنگی میوه ای بدون پوست،نرم و شکننده است،بخاطر همین برای جلوگیری از پوسیدگی ؛ به ان سم و مواد قارچ کش می زنند که این مواد برای بدنتان کشنده و سمی هستند

این میوه محصولی است که در گروه آلوده ترین میوه ها قرار دارد. شاید بپرسید چرا؟

 توت فرنگی از میوه هایی است که برای جلوگیری از پوسیدگی و از بین رفتن محصول به ان سم و مواد قارچ کش می زنند و سپس روانه بازار می کنند این در حالی است که این سم ها و کود های شیمیایی باعث می شود سلامت مصرف کنندگان آن به خطر بیفتد.

بررسی ها نشان می دهند، از آنجا که سطح توت فرنگی دارای خلل و فرج فراوانی است و پوست یکنواختی ندارد، سموم دفع آفاتی که برای پرورش این میوه به کار برده می ‌شود، به راحتی در آن نفوذ کرده و باقی می ‌ماند و به راحتی نیز از آن خارج نمی ‌شود. از این رو، شستن این میوه با آب خالی نمی‌ تواند سموم را از روی آن پاک کند، لذا باید باغداران و تولید کنندگان این میوه استانداردهایی را همواره مد نظر داشته باشند.

امروزه، به طور کلی برای پرورش گیاهان از سمومی ‌استفاده می‌ شود که پس از گذشت یک هفته تا 10 روز خود به خود تجزیه می ‌شوند و اگر پس از این مدت میوه خورده شود، دیگر عوارض جانبی را برای مصرف‌ کننده آن باقی نخواهد گذاشت.

اما از آن جایی که باغداران برای بیشتر ماندن این میوه در بازار، پیش از برداشت و در زمان عرضه، توت ‌فرنگی‌ها را سم‌ پاشی می‌ کنند، این سموم در میوه باقی مانده و در بافت آن نیز نفوذ می‌ کنند و فرصت کافی برای تجزیه نخواهند داشت، به این ترتیب عوارض جبران ناپذیری را برای بدن به همراه می آورند.

حتما می‌گویید اگر 20 روز طول بکشد تا این میوه بعد از برداشت به دست مصرف ‌کننده برسد، دیگر خبری از این ترکیبات زیانبار نخواهد بود.

باید در جواب به شما بگوییم که: چون این میوه بسیار ظریف بوده و زود فاسد می‌ شود، پس از برداشت نمی‌ توان مدت زیادی آن را نگه داشت، بلکه باید سریعا به فروش رسانید و به دست مصرف‌ کننده رساند. در نتیجه در درازمدت انواع سرطان‌ ها می ‌تواند گریبان مصرف ‌کنندگان این دسته از میوه‌ها را بگیرد.

گفتنی است، شاید فکر کنید می ‌توان با استفاده از مواد ضد عفونی‌ کننده در هنگام شست و شوی میوه ها، تا حدودی از میزان این سموم کاست، اما مواد شوینده و ضد عفونی‌ کننده برای از بین بردن میکروب‌ها و انگل‌ها مفید هستند و نمی ‌توانند سمومی ‌را که تا حدودی در بافت میوه نفوذ کرده است، از بین ببرند.

علاوه بر این، استفاده از این ترکیبات و یا قرار دادن طولانی مدت توت فرنگی ‌ ها در آب به دلیل نداشتن پوست محافظ، می‌ تواند بافت میوه را متلاشی کرده و این ترکیبات شیمیایی نیز به بافت میوه نفوذ کنند، نتایج مطالعات نشان می دهند، در میان میوه های تابستانی توت فرنگی جزو میوه هایی است که باید در نگهداری و هنگام مصرف آن توجه بسیاری کرد و در شست و شوی آن حتما نکات زیادی را رعایت کرد.



نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : سه شنبه 13 بهمن 1394برچسب:آلوده ترین و میکروبی ترین میوه خوشمزه دنیا!, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» هسته های این میوه ها را دریابید !

خواص هسته میوه 

توجه داشته باشید که هسته‌ کیوی نیز بسیار پر خاصیت است. با وجود این که روغن هسته‌ کیوی چندان شناخته شده نیست اما با این حال این روغن سرشار از ویتامین E و اسیدهای چرب اشباع نشده می‌باشند که باعث نرمی پوست شده و با آکنه و پوست‌های خشن مقابله می‌کند.


تصویر میوه هایی که هسته آنها برای سلامتی مفید است 
هسته‌ برخی از میوه‌ها و سبزیجات مانند انگور، تمشک، انار و غیره سرشار از ترکیباتی هستند که برای بدن ما مفیدند.

روغن و یا کپسول این هسته‌های ریز و کوچک اثرات شگفت انگیزی دارند که شناختشان خالی از لطف نیست. برای آشنایی بیشتر با خواص این هسته‌ها با ما باشید.

هسته که نباشد گیاهی نیست...


ادامه مطلب ...
نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : شنبه 3 بهمن 1394برچسب:هسته های این میوه ها را دریابید !, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» 9 علامت که می گویند انگل دارید

سلامت نیوز: اکثر افراد تصور می کنند که بدن انسان کمتر در معرض هجوم انگل ها قرار می گیرد و این مسئله فقط در کشورهای فقیر دنیا دیده می شود، اما طبق آمار سازمان بهداشت جهانی در حال حاضر حدود سه میلیارد نفر در جهان آلوده به انگل هستند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از تبیان، انگل ها بر اساس نوع شان می توانند از گلبول های قرمز تغذیه کنند و باعث ایجاد کم خونی شوند و یا اینکه از مواد غذایی مصرفی تغذیه کرده و سوء تغذیه ایجاد کنند. این انگل ها همچنین مانع از دفع سموم تجمع کرده در بدن می شوند. در این مطلب علائمی را که نشان از احتمال وجود انگل در بدن دارند، عنوان می کنیم.


انگل ها از کجا می آیند؟

انگل ها معمولا از طریق نوشیدن آب یا خوردن مواد غذایی آلوده وارد بدن می شوند. البته روش های انتقال دیگری نیز وجود دارد، اما آب و غذای آلوده همچنان دو راه اصلی محسوب می شوند.

زمانی که انگل ها وارد بدن می شوند در روده ها تکثیر شده و مجموعه ای از علائم را نشان می دهند که سلامتی را تحت تاثیر قرار می دهد. به تدریج این انگل ها در تمام بدن پخش می شوند...

 

 

 


ادامه مطلب ...
نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : شنبه 3 بهمن 1394برچسب:9 علامت که می گویند انگل دارید, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» این عطرها آلزایمر می آورند
مطالعات نشان داده است که عطرهای معروف از برندهای بسیار محبوب به علت داشتن مقادیری از آلومینیوم موجب بروز آلزایمر می شوند.
 
به گزارش فرهنگ نیوز، بسیاری اوقات یکی از مواد تشکیل‌دهنده عطرهای معروف آلومینویم است که قرار گرفتن در معرض آن با مبتلا شدن به بیماری‌های عصبی مانند آلزایمر ارتباط دارد.
 
تحقیقات حاکی از آن است که سطح بالای آلومینیوم در مغز افرادی که در معرض آلومینیوم قرار دارند ممکن است سبب شود آن افراد بر اثر ابتلا به آلزایمر جان خود را از دست دهند. آلمینیوم سال‌ها است که به عنوان نوعی مخدر اعصاب شناخته شده است و شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد قرار زیاد در معرض آن می‌تواند سبب ابتلا به بیماری‌هایی عصبی همچون آلزایمر، زوال عقلی، اوتیسم و بیماری پارکینسون شود.
 
مردی 66 ساله که به آلزایمر شدید و زودهنگام مبتلا شده است به مدت 8 سال در معرض آلودگی‌های آلومینیومی قرار گرفته است که این مورد نقش مهم سیستم بویایی و ریه‌ها را در تجمع آلومینیوم در مغر نشان می‌دهد. مطالعات نشان داده است مقادیر بالای آلومینیوم در بافت‌های مغز برخی افراد که بر اثر بیماری آلزایمر زودهنگام مرده‌اند، مشاهده‌شده است.
 
متاسفانه قرار گرفتن در معرض آلومینیوم خطری بزرگ برای آن دسته افرادی است که در معادن، کارخانه‌ها کار می‌کنند و یا مشغول جوشکاری و کشاورزی هستند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران


نويسنده : فرانک رجبی دوست | تاريخ : شنبه 3 بهمن 1394برچسب:این عطرها آلزایمر می آورند, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب
لرزش یکی از علائم ابتلا به بیماری پارکینسون است
با شیمی درمانی خداحافظی کنید + میوه جایگزین با قدرت ده هزار برابری
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: وزوز گوش می‌تواند نشانه یک بیماری جدی مانند بیماری قلبی، دیابت و ... باشد.
سرطان معده خطرناک اما درمان پذیر در مراحل اولیه
در فصل زمستان نیاز بدن به انرژی افزایش می‌یابد. در این فصل، سرما باعث ایجاد التهاب مفصل و درد می‌شود
موسیر چه خواصی دارد؟
کندن پوست این میوه یک اشتباه بزرگ است
نوشیدنی‌های داغ یکی از عوامل اصلی در ابتلا به سرطان گوارش هستند.
بازبینی نتایج مطالعات انجام شده در مورد ماده معدنی "روی
کدام بیماری‌ها در «مردان» بیشتر از زنان است؟
10 خطر خوردن بستنی که نمی‌دانستیم!
۱۴ خاصیت اعجاب‌انگیز سیر خام
هیچ داروی لاغری در دنیا تولید نشده است
بالاخره سیب را با پوست بخوریم یا بدون پوست ؟
از طریق برخی از نشانه ها به احتمال بروز برخی بیماری ها پی برد
چه غذاهایی سرماخوردگی‌ را بدتر می‌کند ؟
پرفروش‌ترین داروهای ایران
دردهای شکمی که باید جدی بگیریم
استفاده از ماکروویو در ژاپن جرم است؛ چرا؟